loading...
دانلود هیات های عزاداری یزد
یزدآنلاین

       

صفحه یزدآنلاین در آپارات در حال بروزرسانی کامل میباشد.  

صفحه یزد آنلاین در کلوب 

یزدآنلاین بازدید : 587 چهارشنبه 07 آبان 1393 نظرات (1)

آقای محمد کوهستانی

با سلام وعرض تسلیت
هم اکنون متوجه درگذشت اسطوره صداونوحه خوان معززجناب حاج حسین سعادتمند شدم وبسیار متأثرشدم وهم اکنون که مطلب را مینویسم اشک ازچشمانم میریزد
من دوتا سی دی تصویری از 20 سال پیش ایشان دارم اگر امکان داردحاضرم جهت بزرگداشت یاد وخاطره در اختیار شما قراردهم کوهستانی از مشهد

باسلام

طریقه ارسال این فیلمها به موبایل شما ارسال شد.

آقای طاها

با سلام.بنده بدنبال یک نوحه از هییتهای یزدی میباشم. متاسفانه مداح رو نمیدونم.ولی یک از مهمترین بندهای نوحه این مضمون است.: نامه کوفیان خواندنی نیست. کاخ ظلم وستم ماندنی نیست. متشکر میشم اگه این نوحه را برایم ارسال نمایی. با تشکر

دوست عزیز نام هیات را بنویسید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط alijan در تاریخ 1393/08/09 و 17:28 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید سایت خیلی خوبی دارید اجرتون ب اقا ابا عبدالله
یه خواهشی دارم اگه کلیپ صوتی یا تصویری از این شعر رو دارید برام بزارید ممنون
حقیقتا من خیلی مراسم های یزد رئو دوس دارم و هر جا ببینم دانلود یا ضبط میکنم
یه کلیپی بود مربو ط به اوایل دهه هفت شایدم شصت که سیاه سفید بود و با ویدیو یه تیکه هاشو ضبط کردیم گرچه ممنوع بود نمیدونم گدوم هییت یا کی میخوند . شبکه یزد پخش کرد اون زمان
شعرش این بود
یه طرف ناله های العطش طفلان حرم
جسم صد چاک یاران فتاده در پیش نظرم
سوی دیگر صدای هله هله ها رو میشنوم
دست شادی دشمن میزند اتش بر جگرم
از تو دارم تمنا پیش چشمان زهرا
لحظه ای کن تکلم لحظه ای دیده بگشا
عباس عباس عباس

ممنون میشم کمکم کنید
ضمنا شما یه مداح خوبه دیگم دارید لطفا کلپهای اونم بزارید
منظورم حاج محمد کاظم رحمتی هست
که رییس شرکت نفت نایین و معاون نفت یزد
صدای فوق العاده ای دازه حتی صدا سیمای یزدم چندین سال پیش یه کلیپ سیاه سفیدشو پخش کرد
صدای عالی. نفس خیلی بالا . شعر و روضه خوانی قشنگ
نزدیک به بالای 20سال میارنش هییت پنجاه نایین و میدون بالای کاشان - تهران -اصف جتی شبکه سلام من ضبطشو دارم و در مجموع فایلهای صوتی و تصویری از چندین سالشو دارم لطف کنید ازشون بزارید
ممنون
کلیپ اولی که خواستم فراموش نشه
پاسخ : متاسفانه این دو کلیپ را در حال حاضر ندارم اگه شما کلیپی دارید لطفا به ایمیل manotoplus3@yahoo.com برای ما ارسال نمایید تا در اختیار عموم مردم قرار دهیم.باتشکر


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شماکه وارد سایت شده اید ساکن کدام محله یزد هستید؟
    شما از چه طریقی با سایت یزدآنلاین آشنا شده اید؟
    منوسایت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 264
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1460
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 329
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,774
  • بازدید ماه : 4,416
  • بازدید سال : 36,668
  • بازدید کلی : 867,115